dissabte, 5 de desembre del 2009

Reflexió del Bloc

La proposta a principis del curs, de la creació d'un bloc em va sorprendre força. Un bloc no sabia ben bé com funcionava, i veia que posar en pràctica el bloc em seria bastant díficil.


Els primers dies no em va convèncer del tot, no estava animada perquè no sabia que posar-hi, ni com es treballava dins el bloc, però mica en mica, investigant i perdent-me per aquí, he anat creant el meu bloc. Estic força orgullosa, ja que ha estat un gran repte per mi.



Actualment, al llarg de la setmana i faig algunes entrades del que vaig fent a classe, de temes interessant, dels recursos que utilitzem a l'aula,...això del bloc m'esta agradant cada cop més!

1 comentari:

  1. Hola anna:
    T'he estat seguint i trobo que te n'has ensortir força bé, tot i les pors que aixó et creava, però has vist que res és impossible, ànims i segueix així!

    ResponElimina