diumenge, 20 de desembre del 2009

Valoració Viquipèdia

Des de la classe de Gestió de la informació i les TIC, vam haver de realitzar una activitat en grup, fent una entrada a la Viquipèdia.

El meu grup format per la Xènia Casas, la Mònica Gibert, la Sílvia Sànchez, la Carla Sarto i jo. En un principi volíem fer la nostra aportació sobre l'Eulàlia Bosch, autora del llibre "Educació i vida quotidiana" que l'havíem llegit aquells dies, i a l'hora de realitzar el treball vam veure que no hi havia res, però després vam veure que un altre grup ja havia escollit aquest tema.

Llavors vam pensar fer una entrada sobre el tema de grafomotricitat. Un tema treballat anteriorment a la classe de plàstica, i vam creure que seria interessant parlant-ne, ja que no hi vam trobar res a la Viquipèdia.

Ens vam repartir els apartats que vam treballar a l'aula sobre grafomotricitat, per ampliar-los.

Cada una es va crear un compte a la Viquipèdia per fer les aportacions.

Jo vaig realitzar la primera aportació, em va costar una mica perquè no sabia ben bé com estructurar el text, però seguint les indicacions de la pàgina, vaig poder acabar el meu escrit. Vaig retocar algunes aportacions, afegir enllaços i donar referències.

Finalment, hem acabat la nostra entrada a la Viquipèdia, la podreu veure a Grafomotricitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada