dijous, 24 de desembre del 2009

Intervenció de síntesi

L'activitat proposada en un principi de curs, des de l'assignatura de Gestió de la informació i TIC, era la creació d'un bloc. Amb el bloc he aprés el seu funcionament, he treballat amb molts programes i he utilitzat molts recursos (audacity, gimp, movie maker, delicious, entre d'altres), dir que amb aquesta eina he evolucionat amb les noves tecnologies.


Bé...m'ha sigut difícil escollir una activitat de totes les que hem fet al llarg del curs, perquè crec que amb totes hi he aprés molt i són molt interessant per a l'evolució de l'educació. Destacar, el treball de Territori, que ha estat un dels que he treballat més i el resultat ha estat gratificant Vam haver de moure's per Montjuïc i visitar els seus indrets, ens ho vam passar bé i vam gaudir del moment. Després el treball amb l'ordinador ens va costar més, perquè no sabíem com exposar-ho, però finalment ens van venir les idees. Vam treballar amb el Power Point i el Movie Maker ( no havia treballat mai amb ells), m'han semblat molt útils i amb ells poden sortir unes bones feines. L'exposició ens la vam preparar molt, perquè era la manera de mostrar al públic el nostre resultat durant tants dies. Vam treballar en equip i ens vam complementar molt bé.


El treball de Viquipèdia em va sorprendre molt, perquè sempre havia utilitzat aquesta web per fer-hi consultes i mai m'hauria imaginat que acabaria fent-hi una aportació.
Amb aquesta treball, he aprés ha treballar conjuntament amb les meves companyes, a organitzar-nos i a cercar informació.
Abans de fer-hi l'entrada, em vaig perdre per la web per fixar-me com era el seu format, i llavors fer-hi l'aportació i després les meves companyes, vam realitzar aquesta entrada: grafomotricitat.
Va ser una feina molt enriquidora, ja que amb el teu treball pots ajudar a altres. I amb el bloc he aprés que tota informació vàlida, s'ha de compartir.



Aprofito l'ocasió per saludar i desitjar-vos BONES FESTES!!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada