dissabte, 28 de novembre del 2009

Debat

Dimecres 25 de novembre a la classe de Comunicació oral, escrita i digita,l el meu grup format per: Xènia Casas, Soraya Corpas, Mònica Gibert, Roser Gonzàlez, Miriam Lozano, Maria Rodríguez, Sílvia Sànchez, Carla Sarto, Anna Taberner i jo, vam realitzar un debat sobre el canvi de les vacances escolars i el seu canvi de nom.



El tema va ser escollit per la majoria, a totes ens va semblar bé, després d'haver fet una pluja d'idees.

Des d'un bon principi, ens vam dividir en dos grups, per tal de treballar millor els que estaven a favor i en contra, jo estava a favor. Vam cercar informació i la vam posar en comú. I després de llegir el que teníem, vam fer una sèrie de preguntes que podríem fer a l'equip contrari, i uns arguments per tenir-los preparats en cas de que ens fessin unes preguntes que veiem possible que ens preguntessin.

Per treballar com fer el debat ens vam guiar pel Manual de participació en un debat i els Aspectes organitzatius, i el vídeo de la Lliga del debat universitari (UA-Udl), tota aquesta informació ens la va facilitar l'Anna MacKay.

Finalment va arribar l'hora del debat. Una mica nerviosa estava, encara que jo no debatia, però per veure com ens sortiria i com es veuria des de fora.
Crec que va ser un moment força entretingut, vaig passar una bona estona, i les companyes que van debatre ho van fer molt bé, tot i els nervis.
Vam acabar molt satisfetes del nostre treball i del nostre resultat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada