La darrera classe de Gestió de la informació, la Mariona, la Xènia, la Mónica i jo, vam fer uns exercicis pràctics sobre la Setmana d'activitats amb Google Docs.
- Crear i compartir un document de text: La Xènia va crear un document, i ens va convidar a la resta. Vam anar fent-hi aportacions i provant que podíem fer amb Google Docs, com canviar el color de lletra, fer-hi enllaços, taules,...
Aquest va ser el nostre resultat:
Algunes propostes pel dimecres que tenim lliure per anar a visitar algun centre cultural.
I les propostes?
Una de les propostes és anar al zoologic de Barcelona
Anar a la fábrica Panrico
El meu grup a proposat d'anar al museu de la xocolata
També és pot anar a una ludoteca o una biblioteca que tingui un espai infantil
- Crear una presentació: La Mariona va crear l'entrada de la presentació i ens va convidar a la resta, desprès vam anar creant les diapositives sobre la Setmana d'activitats a la vegada, i podíem anar veient tots els canvis al moment. Vam fer una portada i varies diapositives, afegint-hi imatges i enllaços.
- Crear un full de càlcul i un formulari: Vaig crear un formulari, i entre totes vam pensar unes preguntes sobre la Setmana d'activitats. Tot seguit, va desar el formulari i totes el vam contestar. Vam veure com les nostres respostes s'anaven guardant en el full de càlcul.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada