dijous, 5 de novembre del 2009

El petit príncep

"-Torna a veure les roses. Entendràs que la teva és única al món. Després vine a dir-me adéu i et regalaré un secret.

El petit príncep va anar a veure els rosers.

-No us assembleu gens a la meva rosa, encara no sou res. No us ha domesticat ningú i no heu domesticat ningú. Sou com era la meva guineu. Només era una guineu igual que cent mil d'altres. Però ens hem fet amics i ara és única al món."



El petit príncep, és un llibre que vam escollir la meva companya Carla Sarto i jo, per llegir-ne el capítol 21 per la classe de Comunicació oral, escrita i digital.
Vam escollir aquest capítol, perquè ens va agradar i amb el diàleg que té el text, vam pensar que ens podria sortir força bé.

Durant la classe de Comunicació, mentre la resta de companys anaven llegint els seus textos ,no estava nerviosa, però a mesura que m'arribava el torn m'hi vaig posar. I així es va poder comprovar quan vaig llegir el text, que no em va sortir tal i com jo volia i com havíem preparat. Els nervis em va fer passar una mala jugada...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada