diumenge, 22 de novembre del 2009

Jardí de cordes

Dilluns 16 de novembre vam anar a Natupark (El parc d'aventures més gran d'Espanya) a Cerdanyola del Vallès. Ha realitzar un Jardí de Cordes, que són activitats lúdiques i pedagògiques que es desenvolupen a l'entorn natural.

Hi podem trobar ponts tibetans, tirolines, lianes, troncs oscil.lants, ponts de xarxa, nepalès, de mico...

Les activitats que es poden realitzar són per adults o nois/es fins 14 anys acompanyats d'un adult, però també hi ha una zona adaptada per nens i nenes d'educació infantil (parvulari).
















Experiència personal:
La idea d'anar a realitzar l'activitat del Jardí de Cordes, em va semblar força bé, ja que seria una nova experiència per mi, perquè mai havia fet una activitat d'aquest tipus.

Un cop allà, vam començar dividint-nos en diferents grups, perquè ens poguessin fer una petita explicació de com ho hauríem de fer, les normes i després realitzar una pràctica en una zona on l'alçada era mínima.

A mesura que anàvem acabant la pràctica, començàvem a realitzar l'activitat. Jo vaig iniciar-me pel circuit de color blau, és perfecte per a iniciant. Durant el moment d'abans, no estava nerviosa ni res, tot va començar un cop a d'alt de la plataforma, vaig veure l'altura i les cordes per on havia de passar, i...em vaig començar a atabalar! Però vaig seguir endavant, se'm va fer una mica llarg, perquè en realitat no estava disfrutant d'aquella activitat.

Un cop acabat el circuit, em vaig adonar de tot els trams que havia passat i la veritat un gran repte vist des de les altures!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada