divendres, 11 de desembre del 2009

Recitació

El passat dimecres, vaig fer la meva recitació, juntament amb la Roser. Vam escollir un breu text, on explicàvem la història d'un vailet. Aquesta història, tenia la part que narrava el fets i l'altra part de moralitat. La vam escollir perquè ens va agradar el que explicava, i per diferenciar el que diria una i l'altre.

Un cop llegida i rellegida la història, la Roser i jo la vam recitar conjuntament, per tal de veure com ho fèiem les dues, ens en sortíem prou bé, una altra cosa, era com ho faríem després en públic davant de tota la classe.

Va arribar la tarda que ens tocava recitar, i mica en mica em vaig començar a posar nerviosa, la Roser també ho estava, però semblava que ho portava millor que jo, aquesta era la meva sensació. Era el nostre moment, va començar la Roser explicant la història del vailet, i jo tot seguit vaig explicar la moralitat del fet. Els nervis em van fer passar una mala jugada, em sabia molt bé el que havia de dir, però vaig accelerar el meu to, i de tan ràpid que ho volia dir no em sortien les paraules.

Un cop acabada la recitació, encara no estava del tot tranquil·la, però em vaig treure un pes de sobre, no estava satisfeta amb el meu resultat, perquè sabia que ho podia fer millor!

Recitació-Cicatrius

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada