dilluns, 7 de desembre del 2009

Seminari 3 de desembre

Per fi...em va arribar el dia d'explicar el conte!!

Vaig ser la última persona en explicar el conte, i una mica nerviosa estava, perquè això de parlat en públic... és una mica difícil per mi.



El conte que vaig decidir explicar és el d'en Tabalet, des d'un bon principi vaig pensar en aquest, ja que sempre n'he tingut bons records.

El vaig explicar utilitzant una capsa com a recurs, on a dins hi havia els animalets que apareixen al conte, per anar-los utilitzant a mesura que surten a la història.

Vaig començar amb una mica de nervis, però mica en mica i com que me'l sabia de memòria, em va anar sortint sòl. Jo em pensava que els nervis em farien passar una mala estona, però en realitat em va agradar força.


Imatges del conte Història de Tabalet (editorial La Galera)






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada